Què has de saber?
L’objectiu de la convocatòria és finançar projectes de recerca i/o transferència de coneixement en diferents àmbits científics amb l’objectiu d’analitzar l’impacte del canvi climàtic en els diferents sistemes naturals, àmbits socials i econòmics i territoris de Catalunya, i proposar noves mesures, models i línies d’actuació que contribueixin a mitigar-lo i a incrementar-ne la capacitat adaptativa.
Contacte:
Marga Claret (margarida.claret@gencat.cat) Telèfon: 931 122 531
Olga Moreno (olgamoreno@gencat.cat) Telèfon: 932 691 738
Termini presentació sol·licituds: El termini de presentació de sol·licituds s'iniciarà l'endemà de la data de la publicació d'aquesta resolució al DOGC i finalitzarà a les 14:00 hores (hora local Barcelona) del 30 de març de 2023.
Resolució: Un cop transcorreguts 6 mesos des de la resolució de la convocatòria, l’enllaç de l’e-tauler ja no estarà disponible. Podreu consultar la relació de persones beneficiàries al portal de transparència.
Organisme responsable
Altres organismes relacionats
Podran ser beneficiaris d’aquests ajuts les universitats del sistema universitari de Catalunya, els centres de recerca CERCA de Catalunya, les infraestructures científiques i tècniques singulars amb personalitat jurídica pròpia i seu a Catalunya, el CSIC i els centres tecnològics de Catalunya i les fundacions hospitalàries amb seu a Catalunya.
Termini de presentació de sol·licituds: El termini de presentació de sol·licituds s'iniciarà l'endemà de la data de la publicació d'aquesta resolució al DOGC i finalitzarà a les 14:00 hores (hora local Barcelona) del 30 de març de 2023.
La documentació per presentar la sol·licitud es podrà consultar a la base 8 de les bases reguladores.
Les plantilles model estaran disponibles un cop s’obri el termini de presentació de sol·licituds.
Els requisits de les entitats beneficiàries es poden consultar a la base 3 de les bases reguladores.
No hi ha taxes associades a aquest tràmit.
Passos a fer
-
Primer pas
Sol·licitar
Termini de presentació de sol·licituds: El termini de presentació de sol·licituds s'iniciarà l'endemà de la data de la publicació d'aquesta resolució al DOGC i finalitzarà a les 14:00 hores (hora [...]
Terminis
Del 23/02/2023 al 30/03/2023Termini de presentació de sol·licituds: El termini de presentació de sol·licituds s'iniciarà l'endemà de la data de la publicació d'aquesta resolució al DOGC i finalitzarà a les 14:00 hores (hora local Barcelona) del 30 de març de 2023.
Les sol·licituds les ha de presentar la persona representant legal de la institució sol·licitant segons els models normalitzats per mitjans electrònics a través de l’Apartat Tràmits de la web de la Generalitat de Catalunya.
-
Segon pas
Rebre la resposta de l'Administració
Quan es rep resposta de l’Administració?
Quan es rep resposta de l’Administració?
El termini legal màxim per resoldre aquesta convocatòria és de sis mesos comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquesta resolució al DOGC.
Transcorregut aquest termini sense resolució expressa, l’ajut sol·licitat s’entén desestimat per silenci.
Quina resposta es rep?
Primerament, es publicarà la resolució d'inadmissió i/o desistiment de la sol·licitud al Tauler electrònic de l’Administració de la Generalitat de Catalunya.
Posteriorment, la resolució de concessió serà notificada mitjançant la publicació al Tauler electrònic de l’Administració de la Generalitat de Catalunya.
Per tal de fer-ne més difusió, es podrà consultar el resultat de la resolució a la pàgina web de l’AGAUR i a la de la Secretaria d’Universitats i Recerca.
Es pot presentar un recurs?
La resolució de concessió indicarà els recursos que s’hi poden interposar.
-
Tercer pas
Acceptar l'ajut
L’acceptació de l’ajut s’ha de formalitzar mitjançant un document normalitzat signat per la persona representant legal de l’entitat a la qual queda vinculat l’ajut, en el qual s’ha de comprometre a [...]
L’acceptació de l’ajut s’ha de formalitzar mitjançant un document normalitzat signat per la persona representant legal de l’entitat a la qual queda vinculat l’ajut, en el qual s’ha de comprometre a complir totes les condicions que fixen les bases reguladores i la convocatòria.
A través del document d’acceptació, les entitats proposades com a beneficiàries també poden desistir de la subvenció o presentar la reformulació del pressupost per adaptar-lo a la subvenció proposada. La subvenció s’atorgarà sobre el pressupost acceptat i la justificació haurà de ser respecte d’aquest pressupost.
En el supòsit d’haver presentat una reformulació del pressupost, l’atorgament de la subvenció comporta l’acceptació de la reformulació.
El document normalitzat d’acceptació de l’ajut es podrà obtenir a la pàgina web de l’AGAUR.
Juntament amb el document d’acceptació caldrà aportar en els supòsits que s’indiquen a la base 14.4 de les bases reguladores la documentació que s’hi indica.
El document d’acceptació i la documentació perceptiva s’ha de presentar al registre electrònic de l’AGAUR en un termini de 30 dies naturals mitjançant el tràmit associat a un expedient AGAUR (aportació documentació i altres peticions), que es pot trobar a la pàgina web de l’AGAUR (https://agaur.gencat.cat/).
IMPORTANT: s’entén que renuncien tàcitament a l’ajut les entitats beneficiàries que no hagin presentat el document d’acceptació i la resta de documentació requerida en el termini i les condicions descrites prèviament.