Quina documentació puc presentar a l'AGAUR?
Pots presentar electrònicament al·legacions i/o interposar recursos administratius a notificacions de proposta o resolucions, així com aportar documentació o donar resposta a un requeriment fet per l'AGAUR.
Pots aportar electrònicament documentació per:
- Presentar documentació per completar la teva sol·licitud.
- Sol·licitar modificacions de projecte.
- Donar resposta a un requeriment d'esmena per part de l'AGAUR, sempre que no t'hagi estat possible fer-ho a través de la teva Àrea privada o perquè vulguis afegir documentació addicional i a l'Àrea privada no puguis.
- Desistir o renunciar de la tramitació de l'expedient.
- Presentar al·legacions a una proposta de resolució o altres notificacions comunicades per l'AGAUR.
- Presentar un recurs a una resolució.
Qui pot fer-ho?
Les persones (físiques i jurídiques) que tinguin la condició de persones interessades (sol·licitants) del tràmit de sol·licitud de beca o ajut obert de què es tracti o les seves persones representants degudament autoritzades.
On puc presentar-la?
Pots optar per qualsevol de les vies següents:
- Tràmit associat a un expedient AGAUR únicament quan es tracti d'una petició associada a una sol·licitud de beca o ajut sol·licitat i que s'estigui tramitant per l'AGAUR i a condició que no existeixi un tràmit específic que disposi d'un model concret de sol·licitud (consulteu el catàleg de tràmits de beques i ajuts de l'AGAUR).
Per poder realitzar aquest tràmit caldrà identificar-se amb algun dels mecanismes d'identificació digital vàlids i, també, disposar del codi de tràmit (ID) o del número d'expedient AGAUR associat a la sol·licitud de beca o ajut. - Petició genèrica. Adreçada a l'Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR), en el cas de la resta de convocatòries de beques o ajuts.
- Qualsevol altre registre electrònic habilitat per la Generalitat de Catalunya.
Quins terminis tinc?
- Per a la presentació de documentació requerida: En termes generals el termini és de 10 dies hàbils des de la recepció de la notificació.
- Per a la presentació d'al·legacions: El termini pot variar en funció del procediment de què es tracti. En termes generals, el termini és de 10 dies des de la recepció de la notificació.
- Per a la presentació de recursos administratius: El termini genèric és d'1 mes a partir de l’endemà de la notificació de la resolució, tenint en compte, però, el que esmenti la mateixa resolució.
Informació relacionada
Normativa
- Ordre REU/178/2022, de 19 de juliol, per la qual s'aprova la tramitació electrònica obligatòria dels procediments d'ajuts i de subvencions de concurrència pública de l'Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca. (DOGC núm. 8715 publicat el 22/07/2022).
- Decret 76/2020, de 4 d'agost, d'Administració digital. (DOGC núm. 8195 publicat el 06/08/2020).
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. (BOE núm. 236 publicat el 02/10/2015).
- Decret 232/2013, de 15 d'octubre, pel qual es crea la Seu electrònica. (DOGC núm. 6482 publicat el 17/10/2013).
Data d'actualització:
26.10.2021