Contacte: Laura Parellada (lparellada@gencat.cat) Telèfon: 93.315.13.26
El termini de presentació de sol·licituds és des del 08/10/2015 al 30/11/2015 (tancat)
Data màxima de presentació de sol·licituds: 30/11/2015 (tancat)
Objecte
Concedir ajuts per finançar projectes de recerca que tinguin com a finalitat la millora i la innovació en el model formatiu de la doble titulació universitària en educació infantil i educació primària (ARMIF1) i de les titulacions universitàries d'educació infantil i d'educació primària (ARMIF2) per a les universitats que formin part del Programa de Millora i Innovació en la Formació de Mestres impulsat pel Consell Interuniversitari de Catalunya.
Tipus d'ajuts
Aquesta convocatòria consta de dues modalitats:
La modalitat ARMIF1 s'adreça a un projecte de recerca vinculat a iniciatives reconegudes pel Consell de Coordinació del Programa de millora i innovació en la formació de mestres. Aquest reconeixement es considera assolit quan la universitat d'adscripció del projecte certifica que el projecte presentat incideix en un GRUP PILOT de la titulació universitària.
La modalitat ARMIF2 s'adreça a altres iniciatives d'interès especial per millorar les titulacions d'educació infantil i educació primària de les universitats catalanes.
Destinataris
Poden sol·licitar aquests ajuts els equips de recerca de les universitats del sistema universitari de Catalunya que formin part del Programa de millora i innovació en la formació de mestres (MIF), impulsat pel Consell Interuniversitari de Catalunya.
Durada
El període d’implementació dels projectes i d’execució de la despesa dels ajuts comença a comptar a partir de la data d’acceptació de l’ajut concedit i acaba el 30 de setembre de 2018.
Import
Els imports màxims dels ajuts per projecte són els següents:
- ARMIF1: 25.000,00 (vint-i-cinc mil) euros.
- ARMIF2: 15.000,00 (quinze mil) euros.
Termini de presentació
El termini de presentació de sol·licituds és del dia 8 d’octubre de 2015 fins el dia 30 de novembre de 2015, ambdós inclosos.
Lloc de presentació
La sol·licitud, d'acord amb el model normalitzat, l'ha de formalitzar la persona responsable del projecte i la persona representant legal de l'entitat, i no pot superar el nombre de fulls que s'estableixin.
L'imprès de sol·licitud normalitzat consta d'un formulari general i un document annex, que s'ha d'adjuntar al formulari de sol·licitud.
Les sol·licituds s'han de presentar en suport electrònic i en format paper al registre de l'AGAUR dins del termini establer
Resolució
El termini legal màxim per resoldre aquesta convocatòria és de sis mesos des de la publicació d'aquesta Resolució al DOGC. Transcorregut aquest termini sense resolució expressa, l'ajut sol·licitat s'entén desestimat per silenci.
Informació relacionada
-
Convocatòria ARMIF 2015
(Obre en una nova finestra)
-
Estadístiques ARMIF 2015
(Obre en una nova finestra)
-
Memòria justificativa final ARMIF 2015
(Obre en una nova finestra)
-
Document executiu de divulgació ARMIF 2015
(Obre en una nova finestra)
-
Memòria econòmica final ARMIF 2015
(Obre en una nova finestra)