• Imprimeix

Preguntes més freqüents

Podeu enviar un correu electrònic a avaluacio.agaur@gencat.cat amb el vostre CV.

El sistema es bloqueja després de tres intents fallits. Si no podeu entrar a l’aplicació, cliqueu l’enllaç que apareix a la mateixa pàgina i que es diu “Heu oblidat la contrasenya?”. Automàticament, heu de rebre un correu electrònic amb instruccions per accedir-hi. Si continueu tenint problemes contacteu amb nosaltres (avaluacio.agaur@gencat.cat).


Des de l’AGAUR recomanem que aneu actualitzant les vostres dades (si escau). Per tal d’actualitzar-les heu d’entrar a l’aplicació i accedir a “Dades avaluador”. Després d’introduir o canviar informació, recordeu prémer el botó “Desar” per tal que la informació quedi guardada.


Si no us sentiu còmode amb cap de les àrees de coneixement concretes de la nostra llista, podeu acabar de definir la vostra expertesa mitjançant paraules clau.

En qualsevol cas, és recomanable que tots els avaluadors disposin de paraules clau en el perfil, per tal de refinar amb més detall l’assignació d’expedients.


El sistema informàtic fa una tria automàtica d’avaluadors cada cop que cal avaluar una convocatòria. Una vegada s’ha fet això, s’envia un correu-e demanant la disponibilitat. Si hi ha un període concret en que no podeu o no esteu interessats en avaluar, només caldrà que ens respongueu negativament a la nostra sol·licitud de disponibilitat.


Una vegada hàgiu respost afirmativament a la nostra sol·licitud de disponibilitat, us farem arribar un correu electrònic avisant-vos del procediment a seguir per accedir als expedients.


Els navegadors que funcionen millor amb la nostra aplicació són Firefox i Explorer. Comproveu, a més, que el navegador estigui configurat de manera que els pdfs s’obrin en un document fora del navegador, i no en una pestanya del mateix navegador. D’altra manera, podeu tenir problemes per obrir-los.


Si no esteu fent servir l’aplicació, la sessió es tancarà automàticament passats 60 minuts.


No cal omplir la fitxa d’avaluació completament en un mateix moment. Podeu anar desant la informació a mida que aneu treballant. Fins i tot, podeu sortir de l’aplicació, trobareu la informació que hàgiu desat quan torneu a entrar. Un cop acabada l’avaluació, l’heu de passar de provisional a definitiva abans de guardar per última vegada, i ja no es podran fer més canvis.


L’AGAUR publica totes les resolucions de les convocatòries que resol a la pàgina web: http://agaur.gencat.cat


Sí. A la mateixa pàgina web d’avaluació podeu trobar actualitzat el quadre de retribucions als avaluadors. Els pagaments es fan efectius mitjançant transferència bancària. Els ingressos generats d’aquesta contraprestació seran declarats com a rendiments del treball a l'IRPF.


Una vegada a l’any us trobareu a l’aplicació un contracte de prestació de serveis de validesa anual, que haureu de confirmar per poder treballar amb nosaltres. Us recomanem que el llegiu detingudament.


Podeu presentar-vos a les convocatòries de beques i ajuts de l’AGAUR sense cap mena d’inconvenient. La única cosa a tenir en compte és que no podreu avaluar expedients de les convocatòries en les que participeu com a sol·licitant.

La recomanació d’experts per part dels mateixos avaluadors és benvinguda a l’AGAUR. Si voleu recomanar-nos un avaluador, envieu-nos un correu electrònic a avaluacio.agaur@gencat.cat amb el nom de la persona recomanada, la universitat o centre de recerca al qual pertany i el seu correu electrònic. Nosaltres ens posarem en contacte amb aquesta persona. 


Data d'actualització:  22.07.2015